Isnin, 4 Mac 2013

Kenapa,kenapa, kenapa?


Ok, listen, listen, listen, listen. When I speak, listen! 

Ada few patients yang aku bagitahu pasal project blogging nih, excited tentang banyak benda. Yela, diorang dah kenal ngan aku agak lama. Rahsia luar dalam pon aku tahu, so diorang suruh aku cerita macam2 pasal aku dalam nih. Dan ada jugak yang tanya kenapa aku tak guna English sebagai medium. Pulak tu, kata aku guna improper Malay. ROJAK.

Ok, one at a time. (klo kat Melbourne lecturer aku sebut bunyi dia mcm ni: wanetataim) Kenapa aku mesti cerita pasal aku dalam nih?  Cukuplah sikit2 kita kenal. Slow2. Klo korang kuar dating first time pown, bukan semuanya korang tahu kan? Makanan kegemaran la, pasukan bolasepak kegemaran la.SEMUA INI POYO!!Wahahahaha Slow and steady k? Jangan risau,aku akan kongsi banyak pengalaman aku dalm personal blog nih. So secara tak langsung korang leh kenal aku dengan lebih dekat lagi.

English sebagai medium?? Hmm.. kena rujuk balik kat entry yang nih. http://seksologi101.blogspot.com/2013/03/pengenalan.html 

Ada sebab kenapa aku guna BM.  Pasal bahasa rojak tu, aku mintak maaf sangat2. Penulisan proper ni hanya dalam journal writing (penulisan journal) dan apa2 yang ilmiah je. Dahla tiap2 hari aku membaca bahan ilmiah yang formal, xkan la blog aku sendiri pon aku nk kena wat formal? Ni blog aku, aku boleh guna apa cara sahaja untuk menyampaikan idea aku k? SEMUA INI POYO!! Wahahaha.

Kesimpulan untuk entry kali ni, aku prefer guna bahasa rojak,xguna English atas sebab tertentu dan jugak blog ni tidak mahu dituduh sebgai POYO!!

Wassalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Takkan baca je? Komen ler sket..hehehehe